Com crear una campanya de vendes

2n GV Gestió de vendes La botigueta

Els alumnes de 2n GV han estat treballant en la campanya de Sant Valentí de la botigueta.

Aquesta campanya tenia com a públic objectiu els alumnes de cicles de l’institut.

Per dur a terme la campanya es van dividir les tasques entre els alumnes de la següent manera:

a. Un grup preparava el material gràfic que serviria per penjar a la botiga online i en la cartelleria que es penjaria per l’institut.

b. Un grup creava els aparadors, tant de la mateixa botigueta com l’aparador central de l’institut.

c. Un grup treballava en la pàgina web, afegint els productes i dissenyant el customer journey.

d. Un darrer grup va realitzar les tasques pròpies de la venda personal.

Mentre es publica aquest post a la pàgina web, els alumnes de 2n GV estan realitzant la darrera fase. El tancament de la venda, que es fa per dos vies. D’una banda les vendes a la botigueta durant l’hora del pati i per l’altra el lliurament de les comandes fetes pels alumnes la setmana passada (a la web o amb els comercials).

Però això ja us ho explicarem en una altra publicació a la web.

 

Departament de comerç

Institut de Sant Feliu de Guíxols